28 May 2005

BERITA TERGEMPAR : Aku Gembira!!!!!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, Tentu ramai yang terkejut dengan tajuk artikel ni. Sebenarnya aku hari ini mendapat satu berita gembira yang tak terhingga hebatnya. AKU DAN ISTERI BAKAL MENDAPAT ANAK KEDUA! dan NUAIM BAKAL MENDAPAT ADIK!. Alhamdulillah pagi tadi selepas isteri aku membuat ujian mengandung sendiri, ia menunjukkan tanda positif mengandung. Sudah beberapa hari haidnya tidak datang. Namun begitu kami masih tidak berpuas hati dan terus berjumpa dengan doktor. Alhamdulillah Dr. Amran di Klinik Sulaiman Bentong mengesahkan isteri aku mengandung lagi. Tak dapat menggambarkan betapa gembiranya hati aku mendapat berita ini. Alhamdulillah doa kami selama ini terkabul. Nuaim pun sudah berumur 2 tahun 3 bulan. Jadi sudah bersedia untuk mendapat adik. Mengikut ramalan Dr. Amran, tarikh untuk bersalin adalah sekitar 26 Januari 2006 tambah tolak seminggu. Masa tu Nuaim pun sudah berusia 3 tahun. Bersyukur betul aku. Anak lelaki ataupun perempuan aku tak kisah (tapi kalau dapat perempuan Alhamdulillah!). Ya Allah! Terima kasih di atas kurniaanmu ini. Aku berdoa isteriku dan anak dalam kandungannya selamat. Semoga tiada perkara yang tidak diingini berlaku selama mana isteriku mengandungkan anak kedua ini. Kepada para sahabat, tolong doakan juga ye! Tak tahu bagaimana nak menceritakan perasaanku!!!!! Begitu juga isteriku dan keluarga kami. Bertambahlah seorang lagi ahli keluarga yang dapat meneruskan perjuanganku di dunia ini. InsyaAllah. Aku berdoa agar anakku Nuaim dan anak yang bakal lahir ini menjadi anak yang soleh/solehah. Dapat menjadi mujaddid memperjuangkan Islam agar bendera Islam berkibar hingga ke seluruh alam. Amin! Ya Rabbal 'Alamin!

3 comments:

FaNtaGhiRo said...

Tahniah...tahniah...tahniah....dari diela n nisak.....wah...dapat anak sedara lagi la kami...mesti comey macam nuaim....buat abang fauzul...kena kerja kuat lagi la lepas ni...buat kak nurul,banyakkan berehat...jangan tensyen2 key....diela cuba buat kerje yang terbaik....jaga makan...bagi gemuk sikit...apa pun...tahniah diucapkan...alhamdulillah.

abuiqbalnuaim said...

Terima kasih. InsyaAllah kita sama-sama bekerja kuat demi perjuangan kita. Nanti tunggu giliran Nisak dan Diela pulak. :-).

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
Outdoor motion chair Camera digital pentax graduate schools Ritalin snorting effects craps plotters online poker Debt management consolidation